Re: linux

Autor: Anna Szyczewska (szyszka_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Wed 03 Jul 1996 - 08:34:48 MET DST

piotrp_at_zeus.polsl.gliwice.pl wrote:
: Czy moglby mi ktos z szanownych kolegow oszczedzic ewentualnych
: rozczarowan i poinformowac mnie, czy linux'owy loader LILO
: toleruje W95 ?
Wedlug moich doswiadczen TAK. Ale problem jest z podzieleniem dysku na
partycje jesli tego nie zrobiles przed intalacja W'95 bo W'95 strasznie
smieca po dysku. Tak wiec zanim zainstalujesz W'95 przygotuj partycje
na linuxa.

z.k.