(no subject)

Autor: Robert Lukasz (rlukasz_at_telbank.pl)
Data: Wed 03 Jul 1996 - 05:18:14 MET DST

Tomasz Slodkiewicz wrote:
>Jako tako idzie w Rec. tekst drukowany przed chwila na laserze, ale nie o
>przeciez chodzi... Czego wiec szukac ???

Hm, pracowalem chwile na Recognicie v2 i bardzo ja sobie chwale, niestety
jest bardzo wrazliwa na oryginaly (z tego co pamietam sama moze skorygowac
tylko jasnosc)
Napisz ja skanowales swoje teksty.

Proponuje nastepujacy scenariusz:
1. zeskanowac tekst w trybie 256 gray
2. dokonac korekcji tonalnej (tonal correction)
3. Gdy potrzeba zrobic korekcje gamma (gamma correction)
4. Skonwertowac do trybu Line Art
i tak spreparowany tekst dac Rec.

Troche zabawy, ale warto.
Ze starej maszyny do pisania (zlewajace sie czcionki) i na papierze o
roznym odcieniu zoltego (bialego) osiagnalem dokladnosc 98%+. (Po nauczeniu
na 3 stronach A4)

PS. Recog 2 nie zapisuje tekstu pod Win 95 (bardzo pieknie sie wyklada).
Trzeba przenosic przez Schowek
MS ;-)

PS. 2 Podobno jest wersja 3.0 moze ktos ma jakies doswiadczenia?

Robert Lukasz
rlukasz_at_vena.telbank.pl