Re: jaki skaner kolor czy mono ?

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Wed 03 Jul 1996 - 01:09:32 MET DST

>No to ktos mnie moze oswieci, czego (software) uzywa sie do OCR?
>Mam do dyspozycji jakies takie Mousetek (wiadomo jak sie pisz...)
>600dpi/256 gray i wyglada jak plujka - taki stacjonarny...

>I probowalem juz paru : Recognita Go-CR (PL) - najlepsza z tych najgorszych:)

Nie wiem co to za wersja, byla taka wersja Recognity sprzeadwana w Polsce,
ktora sie jednak uczyla.
Ze skanerem HP 3c jest dawana wersja ktora czyta polskie literki ale sie nie
uczy.

>mnostwo smieci i nie uczy sie, jakis taki fajny WordLinx - sam rozpoznaje
>nawet troche pochyle linie, z korekta, ale bez PL, i jakies tam jeszcze o
>dosc podlych efektach...

>Jako tako idzie w Rec. tekst drukowany przed chwila na laserze, ale nie o to
>przeciez chodzi... Czego wiec szukac ???

Jak te programy cie zalamaly to sprobuj OmniPage - ale nie wiem czy jest wersja
shareware (nawet na pewno nie) Ten program jest uwazany za lepszy od
Recognity.

Jezeli myslisz o rozpoznawaniu pisma recznego to daj se spokoj

> Tomasz Slodkowicz Institute of Computer Science

Romek