Re: W co inwestowac?

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccagate.ari.ch)
Data: Tue 02 Jul 1996 - 14:39:06 MET DST

lech7_at_pse.pl (Lech Szychowski) wrote:
to nie polemika z toba, uzupelniam tylko
>Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl) wrote:
>
>: IBM to firmy amerykanskie. Windows czy OS/2 czy UNix to amerykanskie
>: wynalazki. Wszystko co sie liczy w branzy komputerowej powstaje w USA .

Onosnie software:
Tak szczerze mowiac to o ile koszulki szyje sie w Kostaryce to
bardzo duzo "amerykanskiego" kodu pisze sie w Indiach.
Programisci sa tani i mozna sie z nimi dogadac po angielsku, a
jak taki towar przeslac to juz domyslcie sie sami.

opdnosnie hardware:
raczej w Sigapurze, Tajwanie, Hongkongu, Indonezjii, a w Europie.
Plyty, procesory, pamieci...

a to odnosnie teorii:
>: Czyli ta reszta swiata moze... isc spac.
>
>Na swoje szczescie Turing i von Neumann juz zasneli snem >wiecznym, wiec sie nie obrusza. Ale np. Dijkstra? :)
N. Wirth jest jescze calkiem mlody... Pomacham mu, bo mam jutro
prezentacje (chociaz na Uni ZH a nie ETH).
A Linus jest chyba zupelnie mlody i zdecydowanie wypije za niego
cos mocnego w piatek ( kto byl w Finladii to wie o czym pisze...)

>: Kolego ja pisze o tym ze wynalzaki MS czyli graficzny interface windows
>
>Moze i tak piszesz - ale zapominasz o jednym: GUI to nie wynalazek M$.

Projekt Xeroxa zakupiony przez Appla na potrzeby komputera Lisa.
Pawel