Re: [Fwd: RE: Agennt/Free Agent]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 02 Jul 1996 - 06:47:24 MET DST

On Mon, 1 Jul 1996 22:28:29 +0200 you wrote:

[...]
>Grego rozumiesz po angielsku ?
>
>We have no plans for the
>No plans for now. Czyli nie isnteresuje ich aplikacja na OS/2. system
>przeciez tak popularny w USA...

'at this time'
--------------

>heheh to jest corporate mumbo jumbo czyli mozesz sie nas jescze pytac to
>ci znowu powiemy ze nie.......Ale pytac mozesz.
>Nie gniewaj sie Gregorio po prostu ja znam te zwroty na codzien z psim
>miedzy roznymi komorkami wiec wiem co to oznacza przelozone na ludzki
>jezyk...

nie tlumacz mi Slaweczku rzeczy oczywistych bom tez sie wczoraj nie urodzil.
Zaden jednak producent nie bedzie lekcewazyl potencjalnego rynku.
jesli dostanie wystarczajaca ilosc zamowien, nie boj sie - wyprodukuje

Grego

P.S. Tym bardziej ze dzieki windoze APIs w Merlinie bedzie latwo pisac
  aplikacje rownoczesnie dla w95 i OS/2