Re: W co inwestowac?

Autor: Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Tue 02 Jul 1996 - 03:32:26 MET DST

> A wlasnie rzad bo pozwolil na to na co nie pozwalal i nie pozwala rzad w
Rosji,
> ani w Polsce (np. rejestracja modemow)
Czyli chwala rzadowi za to!(tak jak Lenin mogl zastzrelic a nie zastrezlil
-znaczy dobry czlowiek) A ja tweirdze ze to ludzie sami bez rzadu potrafia
zrobic wiecej, tylko trzeba im pozwolic a nie ich kontrolowac.
Rzad RP wybieraja sobie obywatele RP wiec hcyba im dobrze z rejestracja
modemow.
Na ruskich juz nie ma jak zrzucic......
> Powinienes wiedziec ze w USA dawno temu nie kto inny tylko rzad
wprowadzil
> prawo zachecajace ludzi do myslenia i pracy.
> Jak zrobiles cos co usprawnialo zycie, np. mostek to mogles dostac tyle
> ziemi na wlasnosc ile ten mostek byl wart.
Teraz chyba juz ziemi brakuje czy daja jaks ziemie w Utah albo Idaho?:)))