Re: W co inwestowac?

Autor: Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Tue 02 Jul 1996 - 03:18:45 MET DST

> lech7_at_pse.pl (Lech Szychowski) wrote in article
<4r9a6g$3cv_at_olorin.nask.pl>...
> Marek Proga (proga_at_dec1.hep.utexas.edu) wrote:
>
> : Hej koledzy w Polsce byliscie w McD, nobilitowalo to was ????
>
> Jak chce zjesc cos porzadnego (i sie nobilitowac), to ide do baru
> mlecznego "Szwajcarski". Tam sie zdarza widziec klientow gadajacych
> przez komorkowce w kolejce do odbioru chlodnika i nalesnikow :)
>
> --
>
> Leszek.
Napislem to po tym jak znajomi mojego brata do ktorych zadzownilem
powiedzieli mi ze pojechali dp MAcDonalda na obiad. Zdumial mnie to bo MD
to tanie zarcie na lunch (poludznie) a nie do wyjscia na jakis tam obiad.
Tyle.
PS Co jest alternatywa na lunch od macdonalda w Polsce?