Re: W co inwestowac?

Autor: Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Mon 01 Jul 1996 - 23:09:52 MET DST

> Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote in article
<199607011350.PAA16300_at_malcolm.rmnet.it>...
> On Mon, 1 Jul 1996 12:24:56 +0200 Tomasz Kloczko wrote:
>
> Cyrkiel jako urzadzenie niewatpliwie zbyt skomplikowane
> dla przecietnego amerykanina (nikogo nie obrazam - z mailinglisty
> PECET nie korzystaja przecietni amerykanie)
> bez watpienia potrzebuje czegos tak wspaniale intuicyjnego jak
> windoze do swojej obslugi
Greg co to znaczy przecietny amerykanin wedlug Ciebie? Czy to ten znad
Potomaku czy Eats River? Czy to ten skosnooki czy ten o czarnje skorze?
Czy to ten co ma na imie John Jose czy Maciek? Ktory z nich jest
przecietny?
Co do zartow o Amerykanach to ja bym chcial zobaczyc jakies osiagniecai
Europy w ostatnuch latach to moze przestane sie smiac. Poki co to firma w
ktorej pracuje jest wlascicielem 30 procent europejskiego rynku w swojej
branzy w UK Francji i Niemczech. Ma tez duze udzialy we Wloszech Holandii
I wymienilem tylko europejskie oddzialy Firmy. . Jakies przykaldy podobnej
ekspansji w odwrotnym kierunku? Zeby sie z kogos smiac trzeba mniec powod
do tego.