Re: PC & TV

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 01 Jul 1996 - 21:03:02 MET DST

Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:
: Jesli zas bark odwagi, mozna np. zastosowac jakies bardziej
: wyrafinowane strategie rynkowe. Np. przez moduly w czasopismach
: do wypelnienia i wyslania w ktorych (potencjalny) klient
: zobowiazuje sie kupic dany produkt jesli jego cena wyniesie
: ponizej powiedzmy 120$. Z kolei firma zobowiazuje sie go
: dostarczyc po tej cenie jedynie jesli dostanie powiedzmy
: 20000 zamowien.
: Uwaga: Jesli jakas firma uzyje tego sposobu - nalezy mi sie 0.5$
: od kazdej sprzedanej sztuki

Nie wiem, czy Ci sie nalezy :-). Dawno temu widzialem w BYTE ogloszenia,
gdzie np HPLJ w detalu byly znacznie tansze niz hurt (1000szt) w Polsce.
Az mnie ktos uswiadomil - oferent wcale tych drukarek nie ma, tylko
zbiera zamowienia. Jak zbierze dostatecznie duzo, to zakupi pare kontenerow.
Kluczowe bylo 'Allow 4-6 weeks for delivery'...

Jarek.