parka Zyxel i nie_Zyxel na linii dzierzawionej

Autor: Robert Mizinski (romizi_at_maloka.waw.pl)
Data: Mon 01 Jul 1996 - 17:32:13 MET DST

Czy ktos moze zestawial linie dzierzawiona na ktorej jednym koncu jest
Zyxel Omni (albo inny 2864) a na drugim jest cos innego niz Zyxel? Bo
ja proboje zestawic Zyxela z GVC i nie idzie, i zaczynam podejrzewac,
ze moze Zyxele w trybie linii dzierzawionej to gadaja tylko ze soba?
Bo o ile GVC wydaje z siebie dzwieki takie jakich sie spodziewam, to
Zyxel gra cos dziwnego, i, o dziwo, gra rowniez w trybie wywolujacego
(originate), a ja jestem przyzwyczajony, ze wywolujacy to siedzi
cicho, a gra odpowiadajacy. Dlatego zaczynam podejrzewac jakies
_specjalne_ wynalazki.
Jakby ktos mial jakies praktyczne doswiadczenia z takimi mieszanymi
parkami, to prosilbym o pomoc.
                                              Czesc, Robert.

Robert Mizinski | romizi_at_maloka.waw.pl |