Re: Swieta wojna trwa

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Mon 01 Jul 1996 - 16:20:09 MET DST

Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:

: uswaidomilem sobie, ze w zaleznosci od punktu widzenia matematyka jest
: krolowa~ albo sluzka~ wszystkich nauk

Dokladnie, i wlasnie dlatego rozroznianie tych funkcji czasem jest
niepotrzebne. Fabryka nie dziala bez robotnikow, biuro nie dziala
bez urzedniczek, sieci nie dzialaja bez adminow. I zaden kierownik
ani juzer, zeby sie nawet nie wiem jak napinal, tego nie zmieni.

--
	Leszek.