Re: Jak zainstalowac WARP'a z HDD?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Mon 01 Jul 1996 - 17:32:44 MET DST

On Mon, 1 Jul 1996 14:39:53 +0200 Arkadiusz Dymek wrote:

>: Chce zapalic WARP'a dla sportu ale nie chce mi sie przerzucac kilkunastu
>: dyskietek.
>: Moze ktos wie jak zainstalowac to bydle z dysku twardego albo z plyty?

>O ile mnie pamiec nie myli przegrywasz dyski na HDD - kazdy w osobnym
>katalogu - nazwy sa chyba po kolei disk1, disk2, itd, potem pmdd1 - jakos
>tak - poradzisz sobie. Teraz na dysku nr. 1 masz cos takiego jak
[...]

Czy moglbys mi przyblizyc roznice miedzy przerzucaniem kilkudziesieciu
dyskietek w trakcie instalacji a przerzucaniem kilkudziesieciu dyskietek
w czasie kopiowania icjh na twardy dysk?

A do tego - zakladanie kartotek o odpowiednich nazwach,
potem zmiany w konfigu itd

albo ja cos ciemny dzisiaj jestem
albo tlumaczysz czlowiekowi jak utrudnic sobie zycie

Grego