Re: W co inwestowac?

Autor: Tomasz Orzechowski (tmo_at_connie.ots.utexas.edu)
Data: Mon 01 Jul 1996 - 02:47:03 MET DST

Slawek Duchnowski <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
>Wyzcie Kozio-Wolczyk na zaden front. Wystarczy sciagnac lektora. Czasami

Byles uczniem w skole w Polsce? Ja bylem. Angielskiego uczyly mnie
polskie anglistki (gramatyki), anglik, australijczyk i kilka
amerykanek (na tzw. pogaduszkach).

>ludzi sa sklonni pojechac do innego kraju z ciekawosci aby odpoczac od
>nauki na przyklad na rok i beda pracowac prawie za chlebek. A roznice

Autopsja? Jezdzenie po swiecie to jedna sprawa, nauka i szkoly to
inna, ktore niewatpliwie maja ze soba wiele wspolnego, ale nie w takim
kontekscie w jakim bys je chcial polaczyc.

>Ale tego Tomaszu jako fizyczny (techniczny?) nie wieta, co? Poza
>komputerami nic nie widzita?

A niech Ci bedzie fizyczny, myslisz ze to wstyd pracowac fizycznie
albo co? Poza komputerami conieco widze, ale jakie to ma znaczenie w
dyskusji _o komputerach_ ? A i o szkolach pewnie tez wiem wiecej (z
doswiadczenia z pierwszej reki :P)

_tmo fizyczny