Re: W co inwestowac?

Autor: Andrzej J. Piotrowski (a_j_p_at_dollar.it.com.pl)
Data: Sun 30 Jun 1996 - 22:41:39 MET DST

On 30 Jun 96 at 12:11, Mariusz Studzinski wrote:

> Inna sprawa, ze na 8MB CIV II dzialala jak swieta krowa

A u mnie przy specjalnej konfiguracji (driver tylko do CD i myszy) na
8 MB nie dziala jak demon szybkosci, ale spokojnie da sie grac,
nawet z opcja rozszerzonej graficznej dyplomacji.

I oto wlasnie chodzi.

Kiedys uruchomilem u znajomego gierke (nie pamietam tytulu) pod G'95
i od razu wylaczylem, bo nie moglem sie doczekac wlaczenia. Natomiast
u mnie dzialala normalnie, czyli w miare szybko na Win 3.1.

Lech Wiktor Piotrowski