Re: W co inwestowac?

Autor: Tomasz Orzechowski (tmo_at_connie.ots.utexas.edu)
Data: Sun 30 Jun 1996 - 18:44:44 MET DST

Slawek Duchnowski <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
>Powaznie? To nie MS wymyslil Internet??

Na szczescie tak, wiec jeszcze nam ta siecia nasza jakos dziala.

>Kolego ja pisze o tym ze wynalzaki MS czyli graficzny interface windows

To po raz 95^95 udawadniasz ze nie masz pojecia o czym bredzisz, ale
piane musisz bic. Okienka wynalazl Xerox a nie MS. MS nie wynalazl
niczego.

>interenetu poprzez aplikacje na windows takie jak np Netscape.

Albo inne LIGHTNING BOLT V 2.1 (jakis syf do massmailingow, dla
zainteresowannych moge podeslac co mi mailneli).

_tmo