Re: W co inwestowac?

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Sun 30 Jun 1996 - 16:50:21 MET DST

Slawek Duchnowski napisal(-a) :
> NYC pewnie nie jest choc wielu tweirdzi inaczej:) Ale tutaj pobudka MS i
> IBM to firmy amerykanskie. Windows czy OS/2 czy UNix to amerykanskie
> wynalazki. Wszystko co sie liczy w branzy komputerowej powstaje w USA .
> Czyli ta reszta swiata moze... isc spac.

Jejku, Amerykanin pelna geba. A z ilu pokolen tys Amerykanin? Tak znienacka
czy tez tak dluzej juz byles? Zapomniales moze za Ameryka tak naprawde to sa
generalnie uciekinierzy z wlasnych krajow? Ja zdaje sobie sprawe ze czesto
dlatego ze ich nikt u siebie nie rozumial.

> Powaznie? To nie MS wymyslil Internet??
> Kolego ja pisze o tym ze wynalzaki MS czyli graficzny interface windows
> pozwolilyt lyudziom o niewielkiej lub zadne wiedzy fachowej kozystac z
> interenetu poprzez aplikacje na windows takie jak np Netscape.
> Na razie.

Rozumiem ze dla Ciebie internet i korzystanie z niego to Netscape?!?!?!
Wlasciwie ja moze rowniez dam sobie spokoj i przestane odpowiadac na Twoje
maile. Zdecydowanie widze ze ZUPELNIE nie wiesz co to jest Internet, nie
zdajesz sobie sprawy ze Internet to nie jest www (zreszta zupelna glupota bo
to jest przeciez http).

Czekam tylko na dzien kiedy jakis user m$ z duma stwierdzi ze to malomieki
wlasnie wynalazl standard html, (ups, przepraszam, htm) a inni to go tylko
nasladuja i sa niedobrzy.

Przepraszam wypisuje sie z tej dyskusji, ona jest zupelnie bez sensu.

--
Wojtek