Re: W co inwestowac?

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Sun 30 Jun 1996 - 16:39:07 MET DST

Slawek Duchnowski napisal(-a) :
> Jakiz znow podzespolach? Nie chodzi o technologie. Chodzi o powszechnosc.
> Chodzi o zasoby. O dostep. O zainteresowanie generalnej publiki. Ja mysle
> ze po polsce wciaz mozna sie przejsc i zapytac ludzi co to e-mial i bedza
> w wiekszosci mysleli ze to jakas ryba albo zydowskie swieta.
> Nie jest tak?

Nie jest tak. Mozna pytac mnie o rzeczy na ktorych sie nie znam i na nie na
pewno nie odpowiem. Mozna rowniez znalezdz tego wyksztalconego i oblatanego
amerykanina i zapytac go to to jest e-mail. Pewnie bedzie znal odpowiedz,
ale juz na pytanie czy user ktos_at_domena.pl jest w Ameryce, Australi czy w
Europie to pewnie odpowiedzi nie bedzie znal.

> To dlaczego w zadnym polskim czasopismie nie drukuja adresu e-mial do
> redakcji? Dlaczego w reklamach firm w polskich gazetach nie ma adresow www
> do sites tych firm?

Mysle ze sie chyba zlozymy dla Ciebie na jakies polskie czasopismo.
Najgorzej to jak ktos poza swoim wlasnym podlekiem nie widzi swiata. Jesli
chcesz adresy to prosze: np. do lupusa (@lupus.waw.pl) czy tez
IDG (@idg.com.pl).

> Dlaczego na cala Polske jest moze 10 providerow internetu?

Pisalem juz. Nie w ILOSCI ale w JAKOSI sztuka.

> Ilu studentow szkol wyzszych ma dostep do internetu w Polsce?
> Ilu do komputera na codzien?

Nie sa mi znane zadne wyzsze szkoly ZUPELNIE pozbawione dostepu do
internetu. Fakt ze takowego nie posiadaja jest tylko i wylacznie wina ich
samych, jako ze KBN cos takiego finansuje (no, teraz sie to troche zmienia).
A z tego to niestety wynika idiotyzm rektorow a nie studentow. Anyway - jak
ktos chce a nie ma u siebie na wydziale to NA PEWNO moze korzystac z kilku
innych (zeby nie bylo - jak bylem na polibudzie to 1 rok nie mial konta -
za duzo bylo "dzikich" userow, to po 1 rozmowie dostalem na Krakowskim).

> Ja nie chwale sie jak to jest w USA tylko prosze nie porownywac stanu
> sieci tu i tam.

Wolno Tobie. Ale caly czas podkreslam - NIE ZNASZ REALIOW !!!

--
Wojtek