Re: W co inwestowac?

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 30 Jun 1996 - 10:50:29 MET DST

a_j_p_at_dollar.it.com.pl (Andrzej J. Piotrowski) wrote:

>Czytales ten mail OS2vsWin95 z mailboota Grego? Ile razy wytknieto
>juz najgorsze wady Win 95, ktore mowia ze na pewno NIE JEST to udany
>system.

>Jak ktos juz powiedzial, m$ ratuje sie wydaniem NT 4.0.

>Lech Wikotr Piotrowski

Jak zywo przypomina mi to 'wojne' miedzy PC-towcami a Amigowcami
(mialem Amige a teraz mam PC wiec znam argumenty obu stron).
Oczywiscie obie strony mialy racje - i dlatego takie wojny nigdy sie
nie koncza. W sporze Win95vsOS/2 obie strony maja czesciowo racje i
dlatego na pewno sie nie przekonaja.

P.S. A swoja droga chcialbym, zeby na PC pojawil sie Amiga OS 3.1 - to
moglo by byc ciekawe.

Mariusz Studzinski