Re: W co inwestowac?

Autor: Stan Kulski (S.Kulski_at_clover.com.au)
Data: Sun 30 Jun 1996 - 10:38:00 MET DST

At 08:04 29/06/96 +0200, you wrote:

>Ejze, ja bardzo lubie Krakow !!! Czy mamy przestac sie lubic ?!?!?!
>
>I prosze mi tu porzadnych mieszkancow Warszawy nie porownywac z .....

Z mojej perspektywy to naprawde smieszne! Kupuje bilet do Europy za $2000,
lece prawie dwa dni do jakiegokolwiek miasta, moze byc Franfurt, Rzym czy
Warszawa, a stamtad moge (na ten sam bilet) do dowolnego przedmiescia: moze
byc Franfurt, Krakow, Wroclaw itd... bo to i tak to samo.
Siedza gdzies tam ludziska na kupie i boja sie rzucic kamieniem to obrzucaja
sie czym innym....
Zdurnieli w tym tloku

Australijczyk z Koziej Wolki
Stan Kulski