Re: Regulacja zegarka

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sun 30 Jun 1996 - 05:17:33 MET DST

On Sun, 30 Jun 1996 03:25:01 +0200 Mariusz Mroczkowski wrote:

>26 Jun 96 19:40, Gregorio Kus -> do All:

>I ile srednio Ci sie pozni w stosunku do czasu lokalnego ?
>(chodzi mi o opoznienia wprowadzane przez transfer)

ten program jest na tyle sprytny aby mierzyc opoznienia transferu
(robi to kilkakrotnie i inteligentnie usrednia)
wiec nawet jak ping do timeservera daje 2 sekundy
to i tak roznice miedzy czasem uzyskanym w ten sposob
a czasem wzorcowym ktory we wloskiej televizji rzuca
instytut Fermiego sa niezauwazalne.

Grego