Re: PC & TV

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Sat 29 Jun 1996 - 15:10:54 MET DST

At 03:53 29.06.96 +0200, you wrote:

>Jak to pierwszy raz zobaczylem w sklepie to sie zapytalem samego siebie,
>na kiego diabla komu to. Teraz widze ze jest tym zainteresowanie.
>
>Marek

I zastosowanie praktyczne tez - np. ja (BRJ). Uzasadnie:
a) 'teoretyczne' - po kiego mam placic za jeszcze jeden kineskop, skoro az
za dobry jak na TV mam w monitorze. To jednak tylko teoria bo karta TV
kosztuje tyle maly telewizorek albo wiecej.
b) mam po prostu dziabelna ciasnote i zupelny brak miejsca na telewizor w
pokoju. A poniewaz nie bede rownoczesnie ogladal TV i uzywal 'pozytecznie'
PeCeta ...

A teraz postulat:
Moze ktos wie o karcie telewizyjnej do PC, ale powaznej: nie moze gryzc sie
z grafika wykokiej rozdzielczosci, psuc ostrosci obrazu itp.?

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl
B->)