Re: Dlaczego uzywamy M$ Office

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Sat 29 Jun 1996 - 14:10:25 MET DST

Slawek Duchnowski napisal(-a) :
> No i co z tego ? Testujesz moj angielski? W USA dzuow sie palci za
> nazwisko tak ja i zreszta chyba w Europie. Ludzie kupuja aspiryne Bayer bo
> wierza ze jest lepsze chociaz nue jest. Ale liczy sie doswiadczenie i
> pewnosc firmy. Stad sukces MS.

Czy ktos dobrze oblatany w Polskim moze mi na bierzaco tlumaczyc co Slawek
chcial powiedziec kiedy powiedzial to co powiedzial? Czytam to po kilka
razy, potem odkladam i znow czytam i jedyne co mi sie przypomina to
(nawiazujac do PRL) wypowiedzi rzeczynika prasowego j.urbana. Po prostu na
temat.

--
Wojtek