Re: Swieta wojna trwa

Autor: Tomasz Orzechowski (tmo_at_connie.ots.utexas.edu)
Data: Sat 29 Jun 1996 - 08:44:25 MET DST

Slawek Duchnowski <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
>Itd itd fajno. Jak wiesz admins to support, pieniedzy firmie nie
>przynosza, rozumiesz?

!= to znaczy "NIE rowna sie", przepraszam za uzycie zbyt
skomplikowanych symboli spoza 3 klasy podstawowki amerykanskiej. Co
powiedziawszy zapytam co rozumiesz pod zdaniem ze "admins to support,
pieniedzy firmie nie przynosza". Jestes w stanie rozwinac w wiecej
jak 4 sensowne zdania (polecam przygotowanie planu, pomaga jak ktos
nie ma praktyki w pisaniu)

>Tak jak goscie ktorzy pilnuja wejscia do budynku.

Tu tez o 4 albo wiecej zdan poprosze bo nie rozumiem...

_tmo