Re: W co inwestowac?

Autor: Tomasz Orzechowski (tmo_at_connie.ots.utexas.edu)
Data: Sat 29 Jun 1996 - 08:21:50 MET DST

Slawek Duchnowski <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
>Byles w USA i widziales slumsy? Gdzie ?
>HEHEHEHE

Bylem, jestem i widzialem. W Detroit. W okolicach NYC Harlem
np. (powinienes wiedziec, dumny nowojorczyk...). W LA widzialem gnoj
podobny do tego w Miami. Ja w przeciwienstwie do niektorych "na
dorobku" mam czas i ochote pojezdzic po okolicy, poogladac, wyrobic
sobie zdanie i opinie o okolicy. I szczerze piszac wole slumsy
rumunskie (nie cyganskie, rumunskie) niz hamerykanskie. Tam sie nie
balem ze mnie zarzna, i jadlem z slumsiarzami chleb i slonine. Tu bym
sie w pewnych czesciach Chicago bal zatrzymac na skrzyzowaniu.

_tmo
ps. followup to pl.rec.travel (tam go jeszcze nie widzieli...)
pps. czyzbym rozprzestrzenial zaraze?