Re: Swieta wojna trwa

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Fri 28 Jun 1996 - 21:42:53 MET DST

Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net) wrote:

: >Niegrozacy przypadeczek. Miejsca, w ktorych bylbym zmuszony do
: >korzystania z produktow w rodzaju w/w, sa z definicji wykluczone
: >z kategorii moich miejsc pracy - m.in. dlatego, ze chcialbym
: >miec madrych kolegow/szefa, a IMHO zmuszanie mnie do pracy
: >pod Windoze to glupota :)
: Wiesz Leszk to powaznie ogranicza twoje mozliwosci znalezienia

Chyba sie smiejesz. Moje mozliwosci znalezienia pracy rosna kazdego
dnia, bo kazdego dnia przybywa miejsc, w ktorych zaklada i eksploatuje
sie sieci komputerowe - a ja moze i nie jestem wcale w tym dobry, ale
za to mam pare kwitow, ktore nie kazdy ma.

--
	Leszek.