Re: Swieta wojna trwa

Autor: Tomasz Orzechowski (tmo_at_connie.ots.utexas.edu)
Data: Fri 28 Jun 1996 - 19:21:20 MET DST

Slawek Duchnowski <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
>Podobnie jest z dobrym tokarzem na przyklad albo kierowca. Nie zmienia to
>fakty ze damin to funkcja techniczna, support dla innych.

Zmienia ten fakt stwierdzenie ze Admin != Support. Do supportu jest
support staff, admin jest od administrowania siecia. Moja siec w HEP
jest na tyle mala ze moge sobie pozwolic na "supportowanie" userow
(ktorzy i tak tego supportu najczesciej nie potrzebuja, bo np. skrypty
w PERL pisza lepiej jak ja) bedac adminem. W OTS z kolei jest 8 osob
support staff, ktore sa niezalezne od kilku adminow. Siedza w innym
pokoju w innym budynku i na innym kampusie, maja komputery na innej
podsieci nawet. Do adminow malo kto ma telefon, do supportu jest w
kazdym bannerze na naszych maszynach routerach i terminal serverach.
Wiec z zascianka moze wygladac na to ze admin musi robic user support,
ale w prawdziwym swiecie to wyglada inaczej. Po prostu adminom sie
placi tyle pieniedzy ze szkoda ich czasu na uzeranie sie z luserami,
skoro moga to rownie dobrze zrobis support staff za $8.02/hour. Nawet
w technologicznie zacofanym Austin-Koziej Wolce. Moze w NYC jest
inaczej.

_tmo
ps. a zaraz sie dowiem ze w NYC jest wiecej firm komputerowych jak w
Austin... zobaczymy...