Re: W co inwestowac?

Autor: Leszek Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 28 Jun 1996 - 15:01:51 MET DST

On Fri, 28 Jun 1996, Slawek Duchnowski wrote:

> WIN95 jest oprzeznaczony dla pewnego rynku tak jak win 3.x. Tak jak we
> wszytskich win chodzi o zastosawania domowe czy biurowe. Wszedzie tam
> gdzie dla ludzie command line jest nie do przyjecia. I tam sie sprawdza.
> jak mi ktos pisze o gigabajtach na twardym syku itp to znaczy ze nie
> rozumie do czego jest win 95.
> A MS woli sie zajmowac tym rynkeim bo... to kopalnia zlota. W USA
> komputery osobiste sa wszedzie, workgroups, file sharing, scheduling to
> codziennosc. I po to jest win95 .
> PS Slumsy to wymysl PRLowkiej propagandy.

O! Podpisuje sie pod tym obiema rekami.. Win95 a przedtem i 311 sa
przeznaczone dla uzytkownikow, ktorych nie interesuje wiedza o tym co to
jest cluster, multitasking, obiektowosc! To jest dla tych, ktorzy
potrzebuja szybko napisac pismo na zlecenie szefa, zrobic podsumowanie
miesiecznej dzialalnosci (excel), i chca to wydrukowac, i wylaczyc dziada.
Natomiast dla interesujacych sie to jest OS/2, Linux, QNX itp.
Mozna to porownac do Harleya - zeby se pojedzic trzeba to umiec zapalic ! :)
A ludzie przewaznie wola cos prostego. Ot i tyle !

| Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR. Packet Radio mail: SQ9ANR_at_SR9ZDN.KA.POL.EU |
| E-mail: twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl & twinsen_at_eleet.iele.polsl.gliwice.pl |
| IRC: Emean, sometimes on #gaduly #warez #gliwice 73 for HAMs |