Re: Regulacja zegarka

Autor: Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 28 Jun 1996 - 04:24:41 MET DST

--
 Regards:
 Slawek Duchnowski
 e-mail:     nyce_guy_at_irc.pl
> tmo_at_connie.ots.utexas.edu (Tomasz Orzechowski) wrote in article
<4qvcdc$sbk_at_nerd.apk.net>...
> Slawek Duchnowski <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
> [ustawiac czas mozna]
>
> Bo jak wiadomo w NYC maja PPP bez modemow.  I to nie tyle jest dziwne,
> bo do PPP modem niekomu niepotrzebny, ale fakt ze jest to tansze
> rozwiazanie, niz uzywanie modemu.
>
> _tmo
> ps. to jak to PPP bez modemu robicie?  radio? laser? IR?
Mozan ianczej niz przez modem ale mi chodzilo ze mozna zadzwonic
bezposrednio pod numer w Virginii i zsynchronizowac zegarek przy uzyciu
odpowiedniego software.
Przy dostepie do internetu jest taniej skorzystac z internetu do tego niz
placic za polaczenie.
-- Tomus to chamski zwyczaj dowalac sie do czyis postingow bo sie kogos
nie lubi.
ja ma to w butach jaki ty masz stosunek do mnie, tylko to po prostu
chamsko wyglada.
Pozdrow swojego przyjaciela ode mnie.