AWE32 czy GUS PnP ?

Autor: Mariusz Mroczkowski (Mariusz.Mroczkowski_at_p9.f54.n480.z2.fidonet.org)
Data: Thu 27 Jun 1996 - 00:29:04 MET DST

Hello Slawek!

25 Jun 96 14:25, Slawek Duchnowski -> do All:

 SD> Nie wiem czy AWE ma GS bo chyba to jest patent Rolanda.
jak nie wiesz to.....:)
Ma tez GS i to dolaczany firmowo, a GS to nie patent tylko standart wlasnie, -
pewna kolejnosc i numeracja kanalow midi stosowana przez rolanda w jego
produktach (midi mapping).

 SD> Co do Yamahy to jest tam ponad 600 isntrumentow.
No i co z tego? To są tylko oferowane probki, a tych sobie moge doladowac
dowolna ilosc do 28MB RAM'u jaki mozna wsadzic w AWE. Sa zreszta dostepne
konwertery probek EMU, AKAI, Kurtzweila itp. profesionalnych producentow.

 SD> Porownasz do tego AWE firmy SB ktora nie ma zadnego dowsaidczenia
 SD> w produkcji sprzetu grajacego?
Pozwole sobie zwrocic Ci uwage, ze Creative wykupil (czesciowo?) już pare lat
temu znana amerykanska firme EMU robiaca najlepszy sprzet profesjonalny
("EMAX").
W zwiazku z tym, od poczatku na karcie AWE32 jest chip EMU8000, i wlasnie
dlatego AWE nie moze grac probkami 8 bitowymi, a tylko 16b.
Yamaha moze się wypchac z wszystkimi swoimi produktami muzycznymi w porownaniu
do EMU.

Zeby nikt mnie nie posadzal o stronniczosc - uzywam Media Vision Pro Audio
made in USA - (wlasnie oglosila upadlosc i pewnie ja wykupi jakis taiwanczyk
czy inny azjata, podobnie jak Yamaha poprzednio wykupila "Integrate Circuits" -
znane instrumenty "Prophet").

            Pozdrowienia!
               Mariusz -=maVox=-