Re: ACAD Win

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Fri 28 Jun 1996 - 01:07:43 MET DST

At 13:39 27.06.96 +0200, you wrote:

>AutoCad ???
>Od kiedy AutoCady sa pod Winde ? Czyzby firma Autodesk przerzucila swoje
>zainteresowania z DOSa na Win ? Moze sie myle ale wydaje mi sie ze AutoCad
>to raczej DOSowskie aplikacje (bardziej DOSowe niz WINdowe). Ja znam
>tylko pod Win AutoCad LT. Moze ktos mnie wyprowadzi z bledu ?

Chetnie.
Prawdziwy 'pelny' AutoCAD R12 for MS-Windows = 16 dyskietek 5,25"/1,2MB ( :)
). I jest to AutoCAD, tylko jakby malo pod Windows, tj. potrzebuje Win by
sie odpalic, tylko pozniej malo przypomina to co okienkowe - wyglada i
zachowuje sie zupelnie po ACadowemu, wlacznie z oknami dialogowymi jakby w
trybie tekstowym realizowanym graficznie. Od DOS'owego rozni sie glownie
wolniejsza praca.
Pozniejszy - R13 - jest juz podobno prawdziwie okienkowy, ale nie widzialem.

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl
B->)