Re: MAC jest be?

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Fri 28 Jun 1996 - 00:49:42 MET DST

"Slawek Duchnowski" <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>Windows 95 jest ciekwasze a nie wiem czy ten nowy zapowiadoany GUI/OS na
>MAC zdazy przed likwidacja firmy........ (co sie stalo e-world?)

O, na pewno W95 jest ciekawsze. Tak ciekawego rozwiazania, jak
dlugie nazwy przywiazane do 'kombinacji alpejskich' na FAT, ktore
to dowiazania lubia sie ni stad ni z owad rozwalac, u Apple na
pewno nikt nie bylby w stanie wymyslic. Ich inzynierowie sa
kompletnie pozbawieni fantazji - po prostu w 1986 zrobili system
plikow z dlugimi nazwami - coz za marnotrawstwo cennej przestrzeni
dyskowej...
;-)))

>PS Choc slyszlem ze IBM kupil licencje na MAC OS czyli moze raczej smierc
>OS/2 nadchodzi?

A moze po prostu nadchodzi OS/2 for PowerPC ?
:->

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl