Re: w co inwestowac

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 27 Jun 1996 - 19:20:50 MET DST

lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:

>Wojciech "Sas" Cieciwa (cieciwa_at_zarz.agh.edu.pl) wrote:
[..]
>: Co do aplikacji pod OS/2 to istnieja takie ze kolegom Win'dziarzom slinka
>: cieknie i ze zlosci obgryzaja palce do krwi.
>: Przyklady :
>: AutoCAD, OrCAD, Ventura(!), AmiPro, Lotus 123 itd.

>Hm, czy tobie sie przypadkiem nazwy systemow nie pomylily?
>AutoCAD, AmiPro, Lotus 123 pod windoze sa jak najbardziej.

AutoCAD pod Windows ??? :o
Pod Dos - owszem, ten jest najbardziej znany. Pod OS/2 jest
znakomita wersja - chodzi tym szybciej, im wiecej ma RAM -
dobra ilosc do wygodnej pracy to podobno 64 MB. Ale pod
Windows - pierwsze slysze. Wiem tylko o jakiejs wersji LITE,
w sam raz do pokazania studentom podstaw rysunku technicznego
zdaje sie.. ;-)

A AmiPro i Lotus pod OS/2 sa podobno duzo lepsze od ich
windowsianych odpowiednikow, bo od dawna 32-bitowe, wielowatkowe,
zintegrowane z systemem operacyjnym i odpluskwione. Niestety, nie
mam ich, wiec nie moge sprawdzic empirycznie.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl