Re: W co inwestowac?

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Thu 27 Jun 1996 - 18:26:37 MET DST

Jarek Lis napisal(-a) :

> Moze dlatego, ze nikt nie wymaga od Ciebie np. narzedzia do wystawiania
> przelewow, formatki faktury na uslugi, wykresu obrotow magazynowych
> za kolejne miesiace roku 95, prognozy sprzedazy na grudzien 96.

Przesadzasz. Znam osoby ktore nie dosc ze nie robia tego przy pomocy
windoze, ale tworza sobie malutkie programiki (niejednokrotnie w perlu) i
przepuszczaja to wszystko przez TeX-a. Efekt jest taki ze prosze siadac,
calosc chodzi szybciej, nie ma General Protection Fault i tym podobnych.
Argumentacja ze ja tego nie musze robic jest co najmniej chybiona.
Znajmoy robi dla pewnej dosc duzej firmy raporty z analizy domen w naszej
domenie .pl. I naprawde nie zaprzega do tego tak "powaznych" narzedzi jak
m$, pisze to raczej takimi "amatorskimi" narzedziami jak perl i TeX.

--
Wojtek