Re: Plyty i SIMMy - ostrzezenie

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Thu 27 Jun 1996 - 16:03:44 MET DST

Lukasz Bajonski napisal(-a) :

> Bez przesady to byla tylko roznica miedzy 405 a 410 zl, w dotatku za
> porzadna pamiec znanej firmy ( motorola ) - podobno te dwustronne sa
> tansze. Ja cieszylem sie ze wogule uwzglednili reklamacje, bo przeciez
> kosci byly dobre

A wiesz ze plakietka "po odejsciu od kasy reklamacji nie uwzglednia sie"
jest bezpodstawna? Mamy jeszcze prawo konsumenckie w naszym kraju, gorzej
jest co prawda z negocjowanie jakis decyzji ale (jak zwykle) prawo mamy
najlepsze. Spokojnie, tak czy inaczej masz prawo do negocjowania nawet jesli
byl sprawny, zwlaszcza ze nie chcesz zwrotu pamieci tylko wymiany na inne.

ps. Tak sie wlasnie zastanawiam, co by bylo jakby ktos do nas przyszedl z
taka reklamacja ... na szczescie takie akurat rozwiazujemy prawie od reki.

--
Wojtek