Re: W co inwestowac?

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Thu 27 Jun 1996 - 15:59:43 MET DST

Tomasz Finke napisal(-a) :

> Dzieki tym milionom tlumokow, ktore na codzien korzystaja z Windows mamy
> teraz simmy 4MB po < 100 zl, akceleratory graficzne true color za grosze,
> 64-bitowe procesory i dyski 3GB w zasiegu finansowych mozliwosci
> przecietnego uzytkownika. I mozemy sobie na tym instalowac te Warpy,
> Linuxy, FreeBSD czy inne 'elytarne' systemy. Warto o tym pamietac.

Zapomniales jeszcze dodac ze dzieki takim milionom tlumokow firmy
komputerowe (niestety moja takze :() moze sobie dosc dobrze funkcjonowac.
Niestety dlatego ze zal mi ludzi idacych z falujaca flaga w oczach za coraz
to nowszymi wersjami edytorow, arkuszy czy innego badziewia tylko dlatego ze
teraz flaga rusza sie w inna strone. Smutne.

A ja i tak bede intstalowal sobie i kazdemu kto sie zapyta o dobry system
operacyjny. Wiecej, kazda instytucja ktora chce liczyc czy po prostu
normalnie pracowac postawi sobie UNIX-a (dowolnego, SUN tyz fajna maszynka).
Mysle ze w swojej rozpaczy wolalbym postawic sobie sco niz windoze - zawsze
mozna na to zainstalowac 300 programow klasy GNU i zrobic z tego system
operacyjny.

--
Wojtek