Re: AWE 32 czy GUS PnP !!

Autor: Wojtek Zuchowski (wojtek_at_brp.waw.pl)
Data: Thu 27 Jun 1996 - 13:22:20 MET DST

>Ja slyszalem - uwazam ze w wiekszej czesci sa NIEPOTRZEBNE! Moduly brzmia
>nienaturalnie.

to juz kwestia gustu, nie dyskutowalismy na temat potrzeby istnienia efektow,
tylko o tm czy one istnieja czy nie...

> Najlepsze rozwiazanie to MOD4WIN + GUS, do tego w MOD4WINe
>ustaw dobie tryb GUS Mode, do tego Surround sound. Wynik: 0 % obciazenia
>procesora (pewnie jest jakies na poziomie 0,costam) i dzwiek super.

no i dobra, to teraz ja Ci napisze ze to jest niepotzrebne, bo moduly brzmia
nienaturalnie... i tak moznaby dlugo, tyle ze Twoje stanowisko mozna sprowadzic
do jednej rzeczy: Wszystko co ma GUS jest jak najbardziej potrzebne i ta rzecz
w wykonaniu GUS'a jest najlepszym mozliwym wykonianiem. Jesli te rzecz ma tez
AWE, to na pewno jej realizacja jest beznadziejna i niedorastajaca GUSowi do
piet, natomiast jessli czasem zdazy sie ze AWE ma cos czego GUS nie ma, to jest
to rzecz bez sensu, zupelnie niepotrzebna, przez nikogo nie wykorzystywana i w
ogole do chrzanu... bardzo sie pomylilem?