Re: w co inwestowac

Autor: Lukasz Staszczak (staszcza_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 27 Jun 1996 - 13:36:51 MET DST

On Thu, 27 Jun 1996, Wojciech Sas Cieciwa wrote:

> Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net) wrote:
> [...]
> : Glupie pytanie czy ten Corel to pod OS/2? Wiem ze nie pod OS/2 nie ma
> : takich aplikacji.
>
> Czy aby na pewno ????
> Z tego co widza moje oczy to Corel for OS/2 jest co najmniej o klase lepiej
> napisany niz ten for Win :))
>
> Co do aplikacji pod OS/2 to istnieja takie ze kolegom Win'dziarzom slinka
> cieknie i ze zlosci obgryzaja palce do krwi.
> Przyklady :
> AutoCAD, OrCAD, Ventura(!), AmiPro, Lotus 123 itd.

> [...]
AutoCad ???
Od kiedy AutoCady sa pod Winde ? Czyzby firma Autodesk przerzucila swoje
zainteresowania z DOSa na Win ? Moze sie myle ale wydaje mi sie ze AutoCad
to raczej DOSowskie aplikacje (bardziej DOSowe niz WINdowe). Ja znam
tylko pod Win AutoCad LT. Moze ktos mnie wyprowadzi z bledu ?

Pozdrawiam
Lukasz
staszcza_at_student.uci.agh.edu.pl