Re: Swieta wojna trwa

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccagate.ari.ch)
Data: Thu 27 Jun 1996 - 09:49:14 MET DST

sduchnow_at_mars.superlink.net (Slawek Duchnowski) wrote:

>Myslisz ze Polska bedzie tak a oaza OS/2? Mysle ze lepiej aby nie tu
>nie tzreba tzreciej drogi.........
> So long:
> --
> Slawek Duchnowski

Nie pisalem ze koniecznie OS2 do SOHO,sam koniec koncow
zainstaluje pewnie NT Wokstation (bo to przynajmniej chyba
dziala). Szczerze mowiac najbardziej podabaja mi sie systemy
takie jak NeXT Step czy Oberon. Do projektow i symulacji i tak
uzywam Indy. Pisze aplikacje czasu rzeczywistego wiec tez w95
odpada. Mam uczulenie do nieprzewidywalnych protez programowych
typu W95 i mimo ze informatyka to moj drugi zawod to nie mam
zamiaru stac sie w95logiem specem od czegos co w
zamierzeniach powinno dzialac (a widze jak wzrosla ilosc
problemow konfiguracyjnych po wprowadzeniu slawnego P&P).
A tak swoja droga nie rozumiem tej uwagi o Polsce oazie 0s/2,
przeciez z mojej domeny pocztowej jasno wynika ze pisze ze
Szwajcarii.
Pawel