Re: W co inwestowac?

Autor: Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Thu 27 Jun 1996 - 02:09:33 MET DST

On 26 Jun 1996 16:35:58 GMT, lech7_at_pse.pl (Lech Szychowski) wrote:

>Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net) wrote:
>
>: >W dodatku system reklamowany jako 32-bitowy w rzeczywistosci ma w sobie
>: >sporo kodu 16-bitowego co mocno paskudzi jego sprawnosc.
>: A to zadna tajemnica zwlaszacz ze chodzilo o kompatybilnosc z DOS i
>: wczesniejszymi WIN.
>
>Rozumiem, ze owa "kompatybilnosc" polega na tym, ze W95 ma sie wywalac
>wszedzie tam, gdzie sie wywalalo W3.1x? ;-)
>
>: W ogole sysytem jest dla czlowieka a nie dla administartora:))
>
>Bzdura. Dla czlowieka sa tzw. aplikacje. Systemy sa dla fachowcow.
Chyba w Polsce...... Gdzie komputer to luksus jak Mercedes nie mowiac
o internecie. W swiecie system operacyjny dla desktopa jest dal
czlowieka. Ja myslalem ze dla fachowcow to jest LAN albo server......
>: Srad mniej "command line" i trybu tekstowego a wiecej grafiki i
>: wizardow i help.
>
>Z utesknieniem oczekuje dnia, kiedy to M$ splodzi wreszcie "wizarda"
>zastepujacego uzytkownika (oczywiscie P&P) - moze wtedy wszystko bedzie
>dzialalo w miare OK ;)))
Ja tez, obawiam sie jednak ze wersja PL i tak nie bedzie dzialac.
 So long:
  --
  Slawek Duchnowski

   *Proud New Yorker*