Re: W co inwestowac?

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Thu 27 Jun 1996 - 03:36:38 MET DST

At 12:59 26.06.96 +0200, you wrote:
> [...]
>:bledy
>:rozpoznawania konfiguracji (bez "plug'n'pray" czulbym sie lepiej
>:bo mialbym
>:mniej klopotow), marnowanie wielkiej czesci zasobow na bajery
>:kosztem
>:sprawnosci przetwarzania (co z tego ze jest slicznie skoro
>:komputer czesto
>:zachowuje sie jak zolw) - to sa podstawowe grzechy nowinki
>:"bandy Gates'a".
>
>W wykonawstwie, a raczej w czasie wypuszczenia na rynek. Jest
>rzecza oczywista, ze M$ powinien jeszcze produkt dopracowac, ale

Chyba, ze jak w tym wypadku zakicha sobie opinie. Podstawowa korzyscia dla
swiata z W'95 bylo zwrocenie uwagi na istnienie systemow 32b, wielo-...
Wersja 'final beta' zostala przez uzytkowniko-testerow niemal
zdyskwalifikowana. MalyMiekki zas zaparl sie wypuscic wersje handlowa w
okreslonym momencie zamiast sie spoznic (to tez wplywa na opinie, fakt), ale
produkt dopracowac. Wyszlo tak jak u nas za dawnych czasow: oddac na 22
lipca, 23 lipca rozpoczac remont kapitalny.

>Ja mam od 2 tygodni NT 4.0 Beta i jak na razie jestem zadowolony
>Tylko 2x instalowalem od nowa :-))
>Powaznie: wyglada ponoc jak 95, ktorego nie widzialem, a dziala
>nawet lepiej niz NT 3.51.

Co brzmi diablo obiecujaco, zwlaszcza jesli okaze sie, ze odziedziczylo
powazne dzialanie po dotychczasowych NT.

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl
B->)