Re: TP_SA i 0-202122

Autor: Robert Lukasz (rlukasz_at_telbank.pl)
Data: Wed 26 Jun 1996 - 21:25:40 MET DST

Mariusz Studzinski wrote:
>W lokalnej telewizji w Pulawach reklamuje sie firma zakladajaca konta
>e-mailowe. Firma twierdzi, ze numer polaczeniowy do internetu (0-202122)
>liczony jest w Pulawach i Lublinie (nie wiem jak w reszcie Polski) jak
>numer lokalny (to znaczy 1600 zl za 3 min).

Nie wiem czy w Pulawach, ale w Lublinie liczony lokalnie

>Czy ktos moze potwierdzic te informacje ?

TP S.A. w Pulawach
Moze firma w Pulawach jest lokalnym providerem Internetu, nie majacym nic wspolnego z TP SA?
Wtedy oplaty lokalne.

>Nie chcialbym potem dostac kilkumilionowego rachunku :)
>Numer ten jest podobno uruchomiony przez TP SA i jest liczony lokalnie w calej
>Polsce. To prawda ?

Nie prawda!
Na razie w kilkunastu miastach Polski.
Najblizej Pulaw: Lublin, Warszawa i Krakow

Do konca roku ma dojsc jeszcze kilka miast m.in Kielce, Rzeszow, Radom

P.S. Informacje na podstawie czerwcowego numeru "Wiedzy I Zycia" oraz ogloszen
w prasie (m.in Wyborcza) telekomunikacyjnego monopolisty.

Pozdrawiam

Robert Lukasz
rlukasz_at_vena.telbank.pl