Re: Dysk Segate 1.08 GB IDE

Autor: Jacek Masina (Jacek.Masina_at_opol.gazeta.pl)
Data: Wed 26 Jun 1996 - 16:58:23 MET DST

> Ja to go chyba mam i jest swietny poza tym slyszalem , ze dostal wiele nagrod
> jako najlepszy dysk twardy (chyba test Chipa)
>

> Rafal

A moj znajomy go mial, pozgrzytal jakies 3 miechy i objawil na
sobie ok 3 MB bad sectorow, a nastepnie rozkraczyl sie zupelnie (dysk
byl na pewno nowy) i co? Badz tu madry i kupuj dyski. Ja odradzam
Segate ogolnie, mialem z tymi dyskami klopoty przy podlaczeniu w
kompiutrze np. Connera i Segete(Conner wygral, Segate zostal
sformatowany po tej rozgrywce).
Ja od jakiegos czasu jestem szczesliwym posiadaczem Caviara 1,3.
Oprocz koniecznych ochraniaczy na uszy podczas pracy tego dysku, jest
swietny. Nie jest to halas drazniacy, ale napewno Segate chodzi
ciszej.(to moim zdaniem jego jedyna zaleta). Serdecznie polecam (cena
na gieldzie we Wroclawiu ok 600zl).Ewentualnie inny Caviar.

                                            Masny 8^)