Re: klopoty z S3 Trio64/V+

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Wed 26 Jun 1996 - 07:58:04 MET DST

At 03:46 26.06.96 +0200, you wrote:

>wlasnie ze to nie problem - kazda~ nowa~ (a i tak musisz miec cos nowego
>bo na starych nie ma 16550) multi-io mozna ustawic na inne przerwania
>niz standardowe 4 dla 1,3 i 3 dla 2,4.

Ja Cie sorry, ale daleko nie kazda, chocby i tegoroczna. Chodzilo mi zreszta
glownie o zwrocenie uwagi na kolizje. Jesli sie ich uniknie (a modemy sa
paskudnie czule) to bedzie OK. Przy niestandardowych ustawieniach moga
pojawic sie inne problemy - z prawidlowym rozpoznawaniem COM'ow, zwlaszcza w
'ms-okienkach'.

>Problem jest (jak juz
>pisalem) z COM4 i wiekszoscia svga. Nie pomaga zworkologia.

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl
B->)