Re: Konfiguracja Exchange'a...

Autor: Robert Lukasz (rlukasz_at_telbank.pl)
Data: Wed 26 Jun 1996 - 05:13:07 MET DST

Miroslaw Baran wrote:

>Udalo mi sie zmusic windoze 95 w pewnej firmie do laczenia sie z
>siecia...
Hm, mysle ze z Internetem a nie win95 peer2peer

>Niestety, nie jestem w stanie przetlumaczyc exchange'owi, co
>trzeba zrobic, zeby sciagnac poczte ze zdalnego serwera
>(internetowego)...
1. Najpierw musisz miec zainstalowany protokul TCP/IP (Control Panel/
Network).
2. Skonfiguruj polaczenie ze swoim providerem (My computer/ Dial up
networking/ Make a new connection). Moze bedziesz musial dodac modul Dialup
z Control Panel/ Add remove programs/ Windows setup (nie pamietam czy
instaluje sie jako standard)
3. Potem trzeba udostepnic odpowiednia service w Exchange
(Tools/services/add/ Internet Mail)
4. Cala zabawa z konfiguracja Exchange polega na podaniu hasel (sa 2!).
Jednego do dostepu do poczty w ogole na Twoim komputerze (gdy podajesz
informacje o sesji Dial-up), a drugiego jako hasla dostepu do sieci u
providera (gdy podajesz informacje o zdalnnym serverze Internetowym)
5. Jezeli wszystko poszlo dobrze to z poziomu Exchange trzeba wybrac Tools/
Deliver now using/ Internet mail. Exchange powinien sam sie polaczyc i
sciagnac poczte.

>Gdybyscie znali jakas uniwersalna metode na pozbycie
>sie tej dolegliwosci (niestety, zmiana systemu nie wchodzi w gre), np.
>uzycie jakiegos innego programu do obslugi poczty, bylbym bardzo
>dzwieczny

Nie ma uniwersalnej metody. Sam meczylem sie chwile z Exchange.
Wiem, wiem M$ ;-)
Ale teraz wszystko dziala.

Pozdrawiam

Robert Lukasz