Re: AWE32 czy GUS PnP ?

Autor: Wojtek Zuchowski (wojtek_at_brp.waw.pl)
Data: Tue 25 Jun 1996 - 15:16:12 MET DST

>A jaka jest roznica miedzy AWE a innym ~SB16 ???

zalamujesz mnie... AWE ma oprocz 2 przetwornikow i FM-a, sytnezator EMU8000,
ktory miksuje sprzetowo 32 kanaly i ma wlasna pamiec rozszezalna do 28 MB,

>Bo z punktu widzenia grania modulow zadna. (trzeba miksowac)

jest ogromna, w sb16 trzeba miksowac a AWE gra tak jak GUS, tylko lepiej, bo
EMU8000 ma wieksza moc obliczeniowa od GF1 GUS'a.

>Notomiast gus laduje sample modulow do swojej pamieci i granie polega
>sterowaniu ich odtwarzaniem (zamiast miksowac np 32 kanaly na dwa
>przetworniki przy pomocy procesora).

AWE robi identycznie.

>Co do AWE to nie widzialem grajka, ktory potrafilby w ten sposob
>wykorzystac jego pamiec,

mam ich kilka... chocby Cubic.

> wszystkie (ktore widzialem) traktuja
>go tak, jak kazdego innego syfblastera.