Jaka lista gier

Autor: Jedrasik Grzegorz (HARRY_at_chicken-et1.iie.wsi.zgora.pl)
Data: Tue 25 Jun 1996 - 16:17:14 MET DST

Przepraszam, ze zaklocam normaly zywot listy i poruszam przyziemny
temat gier komputerowych, ale jest to bardzo zywa lista i spodziewam
sie konkretnej odpowiedzi.
Otoz czy ktos moglby mi polecic jakas ZYWA(!) liste dyskusyjna na
temat gier komputerowych.
O liscie PLAYERS-L_at_pluton.pol.lublin.pl juz wiem, ale chcialbym
poznac tez jakies inne.

Z gory bardzo dziekuje
pozdrowienia

Harry

PS.
Jezeli wiecie cos o malo zywych to tez moga byc.