Re: AWE32 czy GUS PnP ?

Autor: Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Tue 25 Jun 1996 - 14:25:32 MET DST

On 25 Jun 1996 08:59:28 GMT, kfoltman_at_ibm.uci.agh.edu.pl (Krzysztof
Foltman) wrote:

>Mylisz sie. AWE ma _jakies_ GS (nie mowie, ze _dobre_ GS, bo to nieprawda :) ).
>Poza tym zarowno GUS, jak i AWE maja mozliwosc dolozenia nowych probek.
>W AWE dodatkowo mozna tworzyc brzmienia bedace np. polaczeniem brzmien
>z ROM-u i RAM-u, i do tego sa do dyspozycji filtry, ktorych parametry
>mozna (w miare) dowolne ustawiac, uzyskujac nieraz dosyc powazna modyfikacje
>brzmienia.
>
>Wiekszosc kart Yamahy nie ma takiej mozliwosci (tzn. nie ma pamieci RAM).
>SW-70XG miala miec pamiec, ale jeszcze jej (chyba) nie ma :(
>
>Krzysiek

Nie wiem czy AWE ma GS bo chyba to jest patent Rolanda. Co moze miec
AWE to GM. Co do Yamahy to jest tam ponad 600 isntrumentow. Porownasz
do tego AWE firmy SB ktora nie ma zadnego dowsaidczenia w produkcji
sprzetu grajacego?

 So long:
  --
  Slawek Duchnowski