Re: AWE 32 i polskie win95

Autor: Marcin Labuda (mlabuda_at_sparc10)
Data: Tue 25 Jun 1996 - 10:09:52 MET DST

Leslaw Frydel (lesiu_at_zeus.polsl.gliwice.pl) wrote:
: mlabuda_at_sparc10 (Marcin Labuda) wrote:

: >Problem polega na tym, ze sterowniki dostarczone z AWE gryza sie z windowza
: >95 PL. Jesli nie chce ci sie grzebac i dochodzic jaki sterownik nie dziala,
: >to przejdz na "tryb awaryjny" (brzmi to idiotycznie, no ale coz taki urok
: >wersji PL), wywal sterowniki dotyczace karty a nastepnie zainstaluj je od
: >nowa. Powinna dzialac wiekszosc programow ale glowy nie dam.
: Troche nie rozumiem ! Jaki jest efekt deinstalacji i instalacji ponownie tego
: samego jak cos jest zwalone! Chyba ze mam to zrobic w trybie awaryjnym!

Nawiazywalem do poprzednij wypowiedzi. Chodzilo o to, ze jest juz
zainstalowane oprogramowanie do AWE no i windowsa nie chce pracowac.
Sterowniki, ktore sa w tym momencie zainstalowane sa sterownikami AWE'y.
Najprostsze jest wiec wywalenie ich w trybie awaryjnym (jesli nie
mamy dostepu w trybie normalnym, tak bylo u mnie). Przy ponownym
uruchomieniu systemu bedzie chcial instalowac default'owe sterowniki, czyli
z win95Pl. Po ich instalacji "powinno" dzialac.

: >Ciekawy jestem czy Dos widzi Tobie ta karte, a jezeli to jaka masz plyte i
: ^^^^^ w jakim sensie? Czy gry chodza? Czy jak?

Jest tak jak napisalem dalej tzn. "U mnie ni w zab nie chce jej zobaczyc".
Efekt jest taki jakbym zainstalowal oprogramowanie a zapomnial zainstalowac
karte. Karta jest a tak jakby jaj nie bylo. Oczywiscie NIC nie pracuje. Po
baaardzo wielu probach doszedlem do wniosku, ze moze to byc wina plyty.

: Wiem, ze u kolegi jest OK , plyta bodajze asus z trit. PnP i pentium 120
: Ustawienia standardowe!

A karta jest PnP?

Marcin

--
Marcin Labuda <mlabuda_at_ely.pg.gda.pl>