MUTE MIC GUS W95

Autor: Piotr Maskiewicz (Piotr.Maskiewicz_at_f50.n480.z2.fidonet.org)
Data: Sat 22 Jun 1996 - 18:11:09 MET DST

Czesc Michal !, :-)
Mam problem ale o tym pozniej. Plikow jest trzy:
1. GUSW95ST.ARJ to wersja instalacyjna dla karty GUS PnP (Pro) dla W95
2. GUSW95DO.ARJ to dodatkowe pliki dla GUS'a w W95
3. GUSDOS7.ARJ to instalacyjna dla DOS'a.
Problem natomiast jest taki:
Ja nie moge przeslac tych plikow podlaczonych do listu poza BBS PIKON w
Warszawie, moge je przeslac podlaczone do listu wyslanego do tego BBS'u.
Sprawdzilem za rada CoSysopa czy SYSTEM przyjmie poczte osobista dla
osoby nie istniejacej w bazie BBS'u PIKON i SYSTEM to przyjal.Mozliwosc
pierwsza jest nastepujaca:
Jutro tj 23.06 posylam do PIKON'a trzy listy do Ciebie z dolaczonymi
plikami. Jeden list to jeden plik, Ty Laczysz sie z BBS PIKON w
Warszawie i sciagasz poczte z tymi plikami.Numery telefonow sa
nastepujace 022-6358554,022-6350380,022-6358915,022-636017 czynny cala
dobe. Po zalogoaniu sie powinienes otrzymac info iz jest poczta do
Ciebie. Druga mozliwosc jest taka:
Podajesz mi Twoj adres a ja przesylam Ci poczta ( za darmo oczywiscie,
dla mnie to male piwo) trzy dyskietki, problemem jest tylko Twoj
adres. Trzecia mozliwosc to taka, iz moze CoSysop PIKON'a cos wymysli i
pomoze, co obiecal jesli nie bedziesz sie mogl zalogowac w PIKON'ie.
Bardzo Cie przepraszam, iz nie przemyslalem zagadnienia zanim napisalem
i zadne tlumaczenie nie wchodzi tu w gre. W najgorszym wypadku
(troche to potrwa,albo i nie) pozostaje przeslanie dyskietek poczta.
Decyzja nalezy w tym wypadku do Ciebie bowiem musisz podac mi Swoj
adres. Jak sie zdecydujesz to odpisz. Ja Jutro niemniej jednak posle
listy z plikami do BBS'u, a po Twojej odpowiedzi, jesli nie zalogujesz
sie w BBS PIKON to list z plikami dla Ciebie do CoSysopa, moze On
pomoze. Jeszcze raz bardzo przepraszam,:-( (to odzwierciedla moj stan bo
nie lubie zawodzic). Mam nadzieje, ze zalatwimy jakos ta sprawe i
rozwiazemy Twoj problem z MIXEREM a moj z pochopnymi obietnicami.

                                Z pozdrowieniami Piotr (MASKA)

PS." Placi sie zawsze nie za fachowca ale za wlasna niewiedze. "
 ţ SLMR 2.1a ţ We all live in a yellow subroutine.