Re: ODP: AWE 32 czy GUS PnP !!

Autor: Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Mon 24 Jun 1996 - 03:33:10 MET DST

On 23 Jun 1996 21:45:59 +0200, jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Tomasz
Jarnot) wrote:

>A jak jest z kompatybilnoscia ? A w ogole to chcialbym troszeczke
>szczegolow na temat tej karty :)
>
> Jurand

Dla malo kumatych:
 dobre midi nie drogo to:
1) tania SB sound card (nie ma probelmow z kompatybilnoscia jesli
oryginalny SB co polecam) np 16 pnp albo cos tak
2) do tego dobra wave table, podpowiedz tania i dobra to Ensoniq
(www.ensoniq.com) firma robi prawodziwe isntrumenty i ma dobre sample
i doswiadczenie
3) nieco drozej i lepiej to wavetable od Roland albo Yamaha,
szcegolnie gdy chce sie korzystac z zabawek typu Cakewalk Voyetra
itp.
Yamaha to cos 600 patchy (instrumentow) !!!!
Zanim mnie ktos zgnoi za cene niech sprawdzi w sklepie ile takie
zestawy by rzeczywiscie kosztowaly.
Nikt nie powiedzial ze sound card i wavetable musi byc tej samej
firmy! Jakosc MIDI to w 99% jakosc wavetable. Wniosek nalezy do
Ciebie.
 So long:
  --
  Slawek Duchnowski